preskoči na sadržaj
Novosti

Obavijest - provedba postupka jednostavne nabave

Sukladno članku 8. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave Osnovna škola Ludbreg objavljuje sljedeću obavijest koju u nastavku možete preuzeti:

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani, Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na zamjeni vanjske stolarije. Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije, Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Anita Strniščak, Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543, E-mail: anita.strniscak@vzz.hr

Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda. Rok za dostavu ponuda ističe 31. srpnja 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.

Ovlašteni predstavnici naručitelja 



Priloženi dokumenti:
Obavijest_o_jednostavnoj_nabavi_-_OS_Ludbreg.pdf (60.79 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ana Šamarija   datum: 26. 6. 2017.

KONTAKT


LOGO ŠKOLE


 


 


OKVIRNI VREMENIK PISANIH PROVJERA

Raspored zvona

 


Raspored sati

 

 

Priloženi dokumenti:
raspored1.jpg
raspored1.pdf


Žurni poziv 112

         


EU


Projekt e - Škole

Kutak za učenike

Kućni red škole


Oglasna ploča

Forum

Korisni linkovi

CERT
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Hrvački klub LUDBREG

Net-sigurnost
Sigurnost djece na netu





preskoči na navigaciju