2019-09-27 10:00:50 POŠTUJTE NAŠE ZNAKOVE Akcija „Poštujte naše znakove“
Počela je školska godina, što prevedeno na jezik prometne policije glasi: Novi sudionici u prometu! Ukoliko uzmemo u obzir da djeca, pogotovo prvašići, tek počinju učiti prometnu kulturu i prometne propise, da su zaigrani i skoro potpuno nesvjesni opasnosti koje na njih vrebaju na prometnicama, jezik prometne policije postaje sve razumljiviji. Od 1995. godine policija tijekom rujna, mjeseca u kojem počinje školska godina, diljem zemlje provodi Akciju “ Poštujte naše znakove“, kojom se, kako je već svima zasigurno poznato, želi zaštititi najugroženiju skupinu sudionika u prometu - djecu, ali i odrasle, prvenstveno vozače raznih prometala, još jednom podsjetiti da uvijek paze na njih. Policija je svjesna činjenice da prometni odgoj i obrazovanje djece u poznavanju prometnih propisa ima veliku ulogu u povećanju sigurnosti cestovnog prometa, ali i podizanju prometne kulture općenito. Stoga Ministarstvo unutarnjih poslova već dugi niz godina poduzima razne preventivno-represivne akcije ne bi li što više utjecalo na zaštitu djece, naših najmlađih sudionika u prometu. Zbog svega navedenog, u sklopu strateških aktivnosti Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa, policija je dakle i ove godine započela s akcijom Poštujte naše znakove!, poduzimajući neke aktivnosti prije, a veći dio nakon početka školske godine. Policijski službenici održali su predavanja i razgovor u svim prvim razredima naše škole kako bi djecu upoznali s temeljnim pravilima sigurnog sudjelovanja u prometu, učenicima ukazali kako se treba ponašati u prometu s naglaskom na siguran način prelaska kolnika na raskrižju sa semaforima, kretanje nogostupom, korištenje pješačkog prijelaza i dr. Učenici su pokazali vrlo veliku zainteresiranost te su nakon predavanja postavljali brojna pitanja, a na kraju predavanja učenicima su poklonjene reflektirajuće kišne kabanice. Predavanje su održali djelatnici Policijske postaje Ludbreg, Zvonko Pintarić i Vlado Stepan.
|
Osnovna škola Ludbreg |