2020-04-30 23:09:38 OBAVIJEST ZA RODITELJE Poštovani roditelji! Budući se u 3. fazi mjera popuštanja planira povratak učenika u školu od 11.svibnja 2020. godine, molim vas da pažljivo pročitate preporuke i upute HZJZ-a i MZO- a, kako biste znali pripada li vaše dijete skupini učenika koji se mogu vratiti u školu. Za učenike koji će se vratiti u školu bit će organizirani mješoviti model nastave, što znači da će strani jezik i vjeronauk i dalje pratiti u nastavi na daljinu. Ovom prilikom moramo naglasiti da je preporuka da se još uvijek OSTANE DOMA, a ovdje se radi samo o IZNIMNIM SITUACIJAMA i neće sva djeca moći doći u školu. Epidemiološka situacija i preporuke još ne dozvoljavaju da nastava počinje normalno za sve, nego će se organizirati samo u iznimnim slučajevima za djecu koja moraju ispunjavati sve uvjete prema preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a to su: 1. oba roditelja djeteta su zaposlena i nemaju mogućnost drugačijeg zbrinjavanja djeteta u vrijeme dok su na poslu U slučaju da dijete ispunjava sve gore navedene uvjete i roditelji žele da dolazi na nastavu u školu, oba roditelja MORAJU POTPISATI PISANU IZJAVU u kojoj pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću jamče da su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti da bi dijete moglo pohađati nastavu te da će se ono u školi pridržavati svih propisanih epidemioloških mjera koje se odnose na boravak djeteta u školi. Nastava za većinu djece koja ostaju kod kuće i dalje će se odvijati putem komunikacijskih kanala koje su uspostavile njihove učiteljice, odnosno virtualno. Ukoliko ne bude djece koja će pohađati nastavu u školi, nastava će se i dalje odvijati samo virtualno za sve. O svim drugim detaljima organizacije nastave, mjerama dolaska u školu, boravka u školi, odlaska iz škole, prijave djece za nastavu u školi i potpisivanje izjave bit ćete obaviješteni u tjednu od 4. do 8. svibnja. Upute i preporuke možete pročitati na sljedećim poveznicama: https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute-vrtici-i-skole-29-4-2020.pdf |
Osnovna škola Ludbreg |