2020-10-12 12:08:40 eTwinning projekt - Uz čitanje riječi rastu / Words grow by reading Naše prve projektne aktivnosti
Ove se školske godine naša škola uključila u međunarodni eTwinning projekt Uz čitanje riječi rastu / Words grow by reading koji su osmislile učiteljice OŠ Ladimirevci Ljiljana Marinjak i Marija Bulut Lukačević, u suradnji s učiteljicom Monikom Mužar-Kos iz OŠ Hinka Juhna, Podgorač. Namijenjen je učenicima od 1. do 8. razreda osnovne škole. Projekt će se provoditi tijekom cijele školske godine 2020./2021. U našoj školi projekt će s učenicima 6. a/b i 8. a/b razreda provoditi učiteljica hrvatskoga jezika Nataša Sedlar. Cilj je projekta približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih dijela utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika. Poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela. Čitanjem razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena. Projekt su započeli učenici 6. razreda Prvo djelo za cjelovito čitanje bile su zbirke pjesama Grigora Viteza. Učenici su izražajno čitali odabrane pjesme, iznosili svoje misli i osjećaje, objašnjavali vlastito razumijevanje pjesničkih tekstova. Neki učenici izrazito vole crtati pa su neke pjesme i ilustrirane. Zatim su se poigrali pjesmama tako da su u odabranu Vitezovu pjesmu unijeli jednu svoju strofu, a svi ostali pogađali su koja je strofa "lažna". Bilo je veselo, zanimljivo i katkad nimalo jednostavno otkriti uljeza. Tako su Vitezove pjesme "narasle", a i mi svi zajedno s njima. Pjesme smo izložili u obliku plakata. Napisala: Nataša Sedlar, prof. U nastavku možete klikom na OPŠIRNIJE POGLEDATI I RADOVE UČENIKA.
Osmaši su se upoznali s humoreskama Ephraima Kishona Nakon samostalnog čitanja Kishonove zbirke humoreski "Kod kuće je najgore" učenici 8. a i 8. b razreda na satu su iznosili i obrazlagali odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem humoreski, interpretirali su ih na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva, uočavali su obilježja žanra. Uspoređivali su humoreske te citirali primjere humora, ironije i satire. Prepoznavali su svevremenske i općeljudske vrijednosti i ideje koje tekstovi prenose. A zatim su prema svom izboru te ideje ili humoristične citate unosili u straničnike (knjižne oznake) koje su izrađivali u Canvi te se prvi put okušali u novom digitalnom alatu. Nasmijali smo se te učili zabavljajući se. Neke od radova možete vidjeti na poveznici. https://spark.adobe.com/page/r3paJuNlagx0B/
Napisala: Nataša Sedlar, prof.
Fotografije radova na panou: |
Osnovna škola Ludbreg |