2020-10-12 12:08:40

eTwinning projekt - Uz čitanje riječi rastu / Words grow by reading

Naše prve projektne aktivnosti 

Ove se školske godine naša škola uključila u međunarodni eTwinning projekt Uz čitanje riječi rastu / Words grow by reading koji su osmislile učiteljice OŠ Ladimirevci Ljiljana Marinjak i Marija Bulut Lukačević, u suradnji s učiteljicom Monikom Mužar-Kos iz OŠ Hinka Juhna, Podgorač. Namijenjen je učenicima od 1. do 8. razreda osnovne škole. Projekt će se provoditi tijekom cijele školske godine 2020./2021.

U našoj školi projekt će s učenicima 6. a/b i 8. a/b razreda provoditi učiteljica hrvatskoga jezika Nataša Sedlar.

Cilj je projekta približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih dijela utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika. Poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela. Čitanjem razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.

O projektu: https://sway.office.com/s/EdLIBmbwqaULgH9m/embed?fbclid=IwAR0NcsooXBPji64lVrBshfJnDkQdJivofg3e1TLLXBBS9zqlj6CjLzp36E0

Projekt su započeli učenici 6. razreda

Prvo djelo za cjelovito čitanje bile su zbirke pjesama Grigora Viteza. Učenici su izražajno čitali odabrane pjesme, iznosili svoje misli i osjećaje, objašnjavali vlastito razumijevanje pjesničkih tekstova. Neki učenici izrazito vole crtati pa su neke pjesme i ilustrirane. Zatim su se poigrali pjesmama tako da su u odabranu Vitezovu pjesmu unijeli jednu svoju strofu, a svi ostali pogađali su koja je strofa "lažna". Bilo je veselo, zanimljivo i katkad nimalo jednostavno otkriti uljeza. Tako su Vitezove pjesme "narasle", a i mi svi zajedno s njima. Pjesme smo izložili u obliku plakata.

Napisala: Nataša Sedlar, prof.

U nastavku možete klikom na OPŠIRNIJE POGLEDATI I  RADOVE UČENIKA.

 

Osmaši su se upoznali s humoreskama Ephraima Kishona

Nakon samostalnog čitanja Kishonove zbirke humoreski "Kod kuće je najgore" učenici 8. a i 8. b razreda na satu su iznosili i obrazlagali odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem humoreski, interpretirali su ih na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva, uočavali su obilježja žanra. Uspoređivali su humoreske te citirali primjere humora, ironije i satire. Prepoznavali su svevremenske i općeljudske vrijednosti i ideje koje tekstovi prenose. A zatim su prema svom izboru te ideje ili humoristične citate unosili u straničnike (knjižne oznake) koje su izrađivali u Canvi te se prvi put okušali u novom digitalnom alatu. Nasmijali smo se te učili zabavljajući se. Neke od radova možete vidjeti na poveznici.

https://spark.adobe.com/page/r3paJuNlagx0B/

 

 

Napisala: Nataša Sedlar, prof.

 

Fotografije radova na panou:


Osnovna škola Ludbreg