2017-10-16 14:25:00 Obavijest o jednostavnoj nabavi Varaždin, 13. listopada 2017. - zainteresiranim gospodarskim subjektima - PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi Poštovani, Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na rekonstrukciji sportske dvorane. Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda. Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije, Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Marina Ivančević, Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543, E-mail: marina.ivancevic@vzz.hr U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda. Rok za dostavu ponuda ističe 24. listopada 2017. godine u 10:00 sati. Unaprijed se zahvaljujemo. Stručno povjerenstvo Naručitelja |
Osnovna škola Ludbreg |