2017-08-02 11:24:54

Obavijest - provedba postupka jednostavne nabave

Sukladno članku 8. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave Osnovna škola Ludbreg objavljuje sljedeću obavijest koju u nastavku možete preuzeti:

 

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani,

Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na zamjeni vanjske stolarije.

Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

 

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: 

Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije,

Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Marina Ivančević,

Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543,

E-mail: marina.ivancevic@vzz.hr

 

U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda.

Rok za dostavu ponuda ističe 10. kolovoza 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.


Osnovna škola Ludbreg