preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Školska liječnica

AMBULANTA u Novom Marofu, koja je zadužena za OŠ Ludbreg

dostupna na 

TEL. 611-042

SLANJE MEDICINSKE DOKUMENTACIJE 

-možete kontaktirati Dr. Tanju Obelić-Babok iz Varaždina

tel: 398 532

E-MAIL: tanja.obelic-babok@zzjzzv.hr

Radno vrijeme: SRI, ČET, PET ( PRIJEPODNE 7-13)

PON, UTO (POSLIJEPODNE 12:30 -19)

E usmjeravanje

SUV

SJEDNICA UČITELJSKOG VIJEĆA

 

Pravilnik o vrednovanju
SIGURNOST NA INTERNETU

Priloženi dokumenti:
SIGURNOST NA INTERNETU.pptx

E -DNEVNIK

 

KUTAK ZA UČITELJE

Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2019.

Ukupno: 153400
Ovaj mjesec: 2761
Ovaj tjedan: 382
Danas: 7
Sigurniji internet

 

MZO
Novosti

OSMAŠI! Upisi u srednje škole

Važno je pratiti mrežne stranice UPISI.HR

OPĆENITE UPUTE ZA KORIŠTENJE SUSTAVA:   https://www.upisi.hr/docs/OpceniteUpute.pdf​ 

Sve novosti vezane uz upise su objavljene na toj mrežnoj stranici.

Novo!   Započinju prijave kandidata u sustav

U skladu s Odlukom o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2017./2018. prve prijave kandidata u sustav NISpuSŠ započinju u četvrtak 25. svibnja 2017. godine iza 12:00 sati. Pri prvoj prijavi potrebno je unijeti korisničko ime i lozinku dobivenu u osnovnoj školi nakon čega je moguće unijeti broj mobitela na kojega kandidat želi da mu bude dostavljen SMS s PIN-om. Nakon što zaprimi PIN, kandidat pri svakoj sljedećoj prijavi u sustav unosi korisničko ime, lozinku i PIN. Po uspješnoj prijavi u sustav moguće je pregledati osobne podatke i ocjene, a nakon što se iz e-Matice prenesu i rezultati natjecanja, bit će moguće pregledati i te podatke. Sve detaljne informacije oko prijave u sustav imate u Često posatavljenim pitanjima i Korisničkim uputama pri dnu ove stranice.
U slučaju nepravilnosti u podacima (adresa, ime roditelja, ocjene iz prijašnjih razreda) potrebno se javiti svom razredniku. 

Novo!   Prijava u razredne odjele za sportaše

Svi kandidati koji su zainteresirani za upis u razredne odjele za sportaše moraju iskazati svoj interes za upis u razredne odjele za sportaše kroz sustav NISpuSŠ na kartici “Moji podaci” od 25. do 31. svibnja 2017. godine. Na navedenoj kartici kandidati upisuju sport kojim se bave, naziv kluba i mjesto u kojem se nalazi klub. Obavezno nakon unosa navedenih podataka, svoj odabir trebaju potvrditi na gumbu Spremi promjene koji se nalazi pri dnu stranice. 

Kandidati moraju poštovati rokove prijave u sustav kako bi se našli na rang-listama nacionalnih sportskih saveza i kako bi se mogli prijaviti u programe obrazovanja koji se odnose na razredne odjele za sportaše, kako u ljetnome tako i u jesenskom upisnom roku. 
Kandidati koji u navedenome roku ne iskažu interes za upis u razredne odjele za sportaše neće biti u mogućnosti odabrati programe obrazovanja koji imaju razredne odjele za sportaše. Također, a s obzirom da iskazivanje interesa za upis u razredne odjele za sportaše započinje i završava ranije, molimo da programe obrazovanja koji se odnose na razredne odjele za sportaše isključivo prijavljuju oni kandidati koji zaista namjeravaju upisati takav obrazovni program, budući da će oni kandidati koji prijave takve obrazovne programe i ne iskoriste ostvareno pravo upisa, oduzeti mjesto nekom drugom kandidatu. 

Više pročitajte na stranici UPISI.HR

 

Novo!   Snimka webinara za sve učenike koji upisuju I. razred srednje škole

Sukladno prethodnim najavama na mrežnim stranicama CARNeta dostupna je snimka webinara koji je održan na temu provedbe ovogodišnjih elektroničkih prijava i upisa učenika u prvi razred srednje škole. Snimka navedenog webinara dostupna je na sljedećoj poveznici: https://connect.carnet.hr/p8zmqjo2rfh/




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ana Šamarija   datum: 24. 5. 2017.

PREDMETNA NASTAVA (VIŠI RAZREDI) NASTAVA NA DALJINU OD 3.12.

OBAVIJEST RODITELJIMA I UČENICIMA OD 5. DO 8. RAZREDA

Od sutra 3.12.2020. (četvrtka) prema preporukama HZJZa,  Stožera CZ varaždinske županije, Varaždinska županija donijela je odluku da će se za sve učenike od 5. do 8. razreda održavati  NASTAVA NA DALJINU DO 23.12.2020. 

___________________________________________________________________________________________

GLAZBENI ODJEL - ORGANIZACIJA NASTAVE - OBAVIJEST

Sukladno Zaključku Stožera Civilne zaštite Varaždinske županije od 2. 12. 2020., obavještavaju se učenici osnovne glazbene škole da će se od 3. 12. 2020.  nastava održavati prema „Modelu C: nastava na daljinu (on-line nastava)“.

Ovakav model nastave vrijedi za:

  • predmet solfeggio: učenici 3. - 6. razreda glazbene škole,
  • predmet tamburaški orkestar.

Nastavu u školi i dalje pohađaju:

-     predmet solfeggio:  učenici 1. i  2. razreda glazbene škole,

-    svi učenici (neovisno koji su razred) individualne nastave, kojima nije izrečena mjera samoizolacije.

 

Zaključak i Odluku te preporuke možete preuzeti ovdje.

Upute za roditelje - SAMOIZOLACIJA UČENIKA

Poštovani roditelji!

Kako je sve više razreda i kolektiva koji se moraju stavljati u karantenu radi izloženosti COVID-19 pozitivnoj osobi, u privitak vam stavljam upute epidemiološke djelatnosti Zavoda za javno zdravstvo Varaždinske županije o provođenju mjera samoizolacije/karantene. Budimo svi odgovorni prema sebi i drugima jer o ponašanju svih nas ovisi širenje virusa.

OSLOBAĐANJE OD PLAĆANJA ŠKOLSKE PREHRANE

Poštovani roditelji!

Zahtjev za oslobađanje plaćanja školske prehrane mogu podnijeti roditelji koji za učenika primaju dječji doplatak. Molim da u zahtjevu popunite sve podatke, a podatke za roditelja unosite za onog roditelja koji prima dječji doplatak. Popunjeni zahtjev treba dostaviti u školu najkasnije do 16.listopada 2020. godine.  Zahtjev po djetetu pošaljite razredniku.

Ukoliko nemate mogućnost ispisa dokumenta u prilogu, zamolite razrednika da vam ga pošalje po djetetu te ga na isti način vratite razredniku.

Priloženi dokumenti:
Zahtjev za besplatnu prehranu.docx

LOGO ŠKOLE


Trajanje satova


KONTAKT


Termini -informacije

Termini podrazumijevaju javljanje učitelja - odgovaranje na mailove roditelja.

Za sada će se radi epidemioloških mjera individualni razgovori održavati online.

Nadamo se da ćemo s vremenom moći održavati informativne razgovore uživo.

U prilogu je termin i službeni mail učitelja- termin u kojem roditelji mogu očekivati odgovor i povratnu informaciju od učitelja.

 

Priloženi dokumenti:
UCITELJI INDIVIDUALNI 20 21.docx


Upisi u SREDNJU


PROJEKT LORA

LORA - laboratorij održivog razvoja

Pogledajte ovdje kakvi projekti se odvijaju u našoj školi.

http://lora.bioteka.hr/os-ludbreg-senzorni-park-i-djecji-hrvatsko-romski-rjecnik/


Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


 


Projekti prehrane

Raspored zvona

TRAJANJE SATOVA - DVIJE SMJENE

UJUTRO:

1. sat 7:45 - 8:30

2. sat 8:35 - 9:20

3. sat 9:35 - 10:20

4. sat 10:25 - 11:10

5. sat 11:15 - 12:00

 

POPODNE:

1. sat 12:50 - 13:30

2. sat 13:35 - 14:15

3. sat 14:20 - 15:00

4. sat 15:10 - 15:50

5. sat 15:55 - 16:35

6. sat 16:40 - 17:20

7. sat 17:25 - 18:05

 


Raspored sati

 

 

 


Žurni poziv 112

         


EU


Projekt e - Škole

Kutak za učenike
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Kućni red škole


Oglasna ploča

Forum

Korisni linkovi

CERT
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Net-sigurnost
Sigurnost djece na netu





preskoči na navigaciju