preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Školska liječnica

AMBULANTA u Novom Marofu, koja je zadužena za OŠ Ludbreg

dostupna na 

TEL. 611-042

SLANJE MEDICINSKE DOKUMENTACIJE 

-možete kontaktirati Dr. Tanju Obelić-Babok iz Varaždina

tel: 398 532

E-MAIL: tanja.obelic-babok@zzjzzv.hr

Radno vrijeme: SRI, ČET, PET ( PRIJEPODNE 7-13)

PON, UTO (POSLIJEPODNE 12:30 -19)

E usmjeravanje

SUV

SJEDNICA UČITELJSKOG VIJEĆA

 

Pravilnik o vrednovanju
SIGURNOST NA INTERNETU

Priloženi dokumenti:
SIGURNOST NA INTERNETU.pptx

E -DNEVNIK

 

KUTAK ZA UČITELJE

Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2019.

Ukupno: 153397
Ovaj mjesec: 2758
Ovaj tjedan: 379
Danas: 4
Sigurniji internet

 

MZO
Novosti

Obavijest - provedba postupka jednostavne nabave

Sukladno članku 8. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave Osnovna škola Ludbreg objavljuje sljedeću obavijest koju u nastavku možete preuzeti:

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani, Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na zamjeni vanjske stolarije. Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije, Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Anita Strniščak, Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543, E-mail: anita.strniscak@vzz.hr

Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda. Rok za dostavu ponuda ističe 31. srpnja 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.

Ovlašteni predstavnici naručitelja 



Priloženi dokumenti:
Obavijest_o_jednostavnoj_nabavi_-_OS_Ludbreg.pdf (60.79 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ana Šamarija   datum: 26. 6. 2017.

PREDMETNA NASTAVA (VIŠI RAZREDI) NASTAVA NA DALJINU OD 3.12.

OBAVIJEST RODITELJIMA I UČENICIMA OD 5. DO 8. RAZREDA

Od sutra 3.12.2020. (četvrtka) prema preporukama HZJZa,  Stožera CZ varaždinske županije, Varaždinska županija donijela je odluku da će se za sve učenike od 5. do 8. razreda održavati  NASTAVA NA DALJINU DO 23.12.2020. 

___________________________________________________________________________________________

GLAZBENI ODJEL - ORGANIZACIJA NASTAVE - OBAVIJEST

Sukladno Zaključku Stožera Civilne zaštite Varaždinske županije od 2. 12. 2020., obavještavaju se učenici osnovne glazbene škole da će se od 3. 12. 2020.  nastava održavati prema „Modelu C: nastava na daljinu (on-line nastava)“.

Ovakav model nastave vrijedi za:

  • predmet solfeggio: učenici 3. - 6. razreda glazbene škole,
  • predmet tamburaški orkestar.

Nastavu u školi i dalje pohađaju:

-     predmet solfeggio:  učenici 1. i  2. razreda glazbene škole,

-    svi učenici (neovisno koji su razred) individualne nastave, kojima nije izrečena mjera samoizolacije.

 

Zaključak i Odluku te preporuke možete preuzeti ovdje.

Upute za roditelje - SAMOIZOLACIJA UČENIKA

Poštovani roditelji!

Kako je sve više razreda i kolektiva koji se moraju stavljati u karantenu radi izloženosti COVID-19 pozitivnoj osobi, u privitak vam stavljam upute epidemiološke djelatnosti Zavoda za javno zdravstvo Varaždinske županije o provođenju mjera samoizolacije/karantene. Budimo svi odgovorni prema sebi i drugima jer o ponašanju svih nas ovisi širenje virusa.

OSLOBAĐANJE OD PLAĆANJA ŠKOLSKE PREHRANE

Poštovani roditelji!

Zahtjev za oslobađanje plaćanja školske prehrane mogu podnijeti roditelji koji za učenika primaju dječji doplatak. Molim da u zahtjevu popunite sve podatke, a podatke za roditelja unosite za onog roditelja koji prima dječji doplatak. Popunjeni zahtjev treba dostaviti u školu najkasnije do 16.listopada 2020. godine.  Zahtjev po djetetu pošaljite razredniku.

Ukoliko nemate mogućnost ispisa dokumenta u prilogu, zamolite razrednika da vam ga pošalje po djetetu te ga na isti način vratite razredniku.

Priloženi dokumenti:
Zahtjev za besplatnu prehranu.docx

LOGO ŠKOLE


Trajanje satova


KONTAKT


Termini -informacije

Termini podrazumijevaju javljanje učitelja - odgovaranje na mailove roditelja.

Za sada će se radi epidemioloških mjera individualni razgovori održavati online.

Nadamo se da ćemo s vremenom moći održavati informativne razgovore uživo.

U prilogu je termin i službeni mail učitelja- termin u kojem roditelji mogu očekivati odgovor i povratnu informaciju od učitelja.

 

Priloženi dokumenti:
UCITELJI INDIVIDUALNI 20 21.docx


Upisi u SREDNJU


PROJEKT LORA

LORA - laboratorij održivog razvoja

Pogledajte ovdje kakvi projekti se odvijaju u našoj školi.

http://lora.bioteka.hr/os-ludbreg-senzorni-park-i-djecji-hrvatsko-romski-rjecnik/


Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


 


Projekti prehrane

Raspored zvona

TRAJANJE SATOVA - DVIJE SMJENE

UJUTRO:

1. sat 7:45 - 8:30

2. sat 8:35 - 9:20

3. sat 9:35 - 10:20

4. sat 10:25 - 11:10

5. sat 11:15 - 12:00

 

POPODNE:

1. sat 12:50 - 13:30

2. sat 13:35 - 14:15

3. sat 14:20 - 15:00

4. sat 15:10 - 15:50

5. sat 15:55 - 16:35

6. sat 16:40 - 17:20

7. sat 17:25 - 18:05

 


Raspored sati

 

 

 


Žurni poziv 112

         


EU


Projekt e - Škole

Kutak za učenike
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Kućni red škole


Oglasna ploča

Forum

Korisni linkovi

CERT
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Net-sigurnost
Sigurnost djece na netu





preskoči na navigaciju