Produženi boravak neobavezan je, organizirani oblik odgojno-obrazovnog rada koji se provodi nakon nastave i ima svoje socijalne, odgojne, pedagoške i zdravstvene vrijednosti.
Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu. Škole time dobivaju novu i zahtjevniju ulogu koja od zaposlenika zahtijeva organiziraniju skrb za dijete.
Produženi dnevni rad nakon redovite prijepodnevne nastave – produženi boravak, jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti navedeni problemi, osobito u urbanim sredinama.
Cilj produženog boravka je pripremiti učenike za bolje snalaženje u pisanju domaćih zadaća, ponavljanju, uvježbavanju i primjeni naučenog na redovnoj nastavi poštujući pritom skladan emotivan, društveni i psihološki razvoj učenika.
PRODUŽENI BORAVAK U OŠ LUDBREG
Produženi boravak u OŠ Ludbreg s radom je započeo 15. rujna 2014. godine. Otvoren je jedan razredni odjel koji su činili učenici prvih, drugih i trećih razreda u heterogenoj skupini od 20 učenika.
U školskoj godini 2024./2025., imamo devet odjela produženog boravka i ukupno 190 učenika.
UČITELJICE U PRODUŽENOM BORAVKU
| RB | Ime i prezime | Razred |
|---|---|---|
| 1. | Ivana Markulinčić, Lucija Sambolec i Mihaela Kos Grabar | prvi razredi |
| 2. | Martina Dežić Sakač, Romana Kišić | drugi razredi |
| 3. | Sanja Okić Radašić, Irena Sovar | treći razredi |
| 4. | Antonija Međeral, Renata Štabi | četvrti razredi |
ORGANIZACIJA RADA
- 11,30 – 12,30 prihvat učenika i vrijeme za odmor od nastave
- 12,30 – 13,30 ručak
- 13,30 – 15,00 pisanje zadaće, učenje, ponavljanje i vježbanje, dodatan rad
- 15,00 – 15,15 užina
- 15,20 – 16,00 organizirano vrijeme
- JEZIČNO – KOMUNIKACIJSKO (razgovor, rješavanje problema, pregled mape, gledanje animiranih, igranih i dokumentarnih filmova)
- KULTURNO – UMJETNIČKO (radionice: likovne, odgojne, pedagoške; estetsko uređivanje učionice, ormara, panoa i kutića…)
- PRIRODOSLOVNO – MATEMATIČKO (učenje novih prigodnih igara, didaktičke i edukativne igre
- POSEBNI DAN I NADNEVAK (obilježavanje prikladnih datuma)
- SPORTSKO – REKREATIVNO
- 16,00 – 17,00 slobodno vrijeme
