Produženi boravak

         Produženi boravak neobavezan je, organizirani oblik odgojno-obrazovnog rada koji se provodi nakon nastave i ima svoje socijalne, odgojne, pedagoške i zdravstvene vrijednosti.

        Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu. Škole time dobivaju novu i zahtjevniju ulogu koja od zaposlenika zahtijeva organiziraniju skrb za dijete.

       Produženi dnevni rad nakon redovite prijepodnevne nastave – produženi boravak, jedan je od modela kojim se mogu kvalitetno i sustavno riješiti navedeni problemi, osobito u urbanim sredinama.

         Cilj produženog boravka je pripremiti učenike za bolje snalaženje u pisanju domaćih zadaća, ponavljanju, uvježbavanju i primjeni naučenog na redovnoj nastavi poštujući pritom skladan emotivan, društveni i psihološki razvoj učenika.

PRODUŽENI BORAVAK U OŠ LUDBREG 

Produženi boravak u OŠ Ludbreg s radom je započeo 15. rujna 2014. godine. Otvoren je jedan razredni odjel koji su činili učenici prvih, drugih i trećih razreda u heterogenoj skupini od 20 učenika.

U školskoj godini 2024./2025., imamo devet odjela produženog boravka i ukupno 190 učenika.

UČITELJICE U PRODUŽENOM BORAVKU

RBIme i prezimeRazred
1.Ivana Markulinčić, Lucija Sambolec i Mihaela  Kos Grabarprvi razredi
2.Martina Dežić Sakač, Romana Kišićdrugi razredi
3.Sanja Okić Radašić, Irena Sovartreći razredi
4.Antonija Međeral, Renata Štabičetvrti razredi

ORGANIZACIJA RADA

  • 11,30 – 12,30  prihvat učenika i vrijeme za odmor od nastave
  • 12,30 – 13,30  ručak
  • 13,30 – 15,00  pisanje zadaće, učenje, ponavljanje i vježbanje, dodatan rad
  • 15,00 – 15,15  užina
  • 15,20 – 16,00  organizirano vrijeme
    • JEZIČNO – KOMUNIKACIJSKO (razgovor, rješavanje problema, pregled mape, gledanje animiranih, igranih i dokumentarnih filmova)
    • KULTURNO – UMJETNIČKO (radionice: likovne, odgojne, pedagoške; estetsko uređivanje učionice, ormara, panoa i kutića…)
    • PRIRODOSLOVNO – MATEMATIČKO (učenje novih prigodnih igara, didaktičke i edukativne igre
    • POSEBNI DAN I NADNEVAK (obilježavanje prikladnih datuma)
    • SPORTSKO – REKREATIVNO
  • 16,00 – 17,00 slobodno vrijeme

Skip to content