U Prilogu možete vidjeti Financijski plan OŠ Ludbreg od 2020-. 2022.
Poštovani, ovdje možete pogledati financijski plan naše škole, kao i plan nabave.
Za sva pitanja oko financija i plaćanja od početka 2015. godine možete se obratiti gđi. Maji Cafuk u računovodstvu na tel. 042/ 810-834.
Obavijest od dana 18.10.2019.
Varaždin, 13. listopada 2017.
PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi
Poštovani,
Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na rekonstrukciji sportske dvorane.
Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.
Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu:
Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije,
Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Marina Ivančević,
Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543,
E-mail: marina.ivancevic@vzz.hr
U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda.
Rok za dostavu ponuda ističe 23. listopada 2017. godine u 10:00 sati.
Unaprijed se zahvaljujemo.
Ovlašteni predstavnici naručitelja
Sukladno članku 8. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave Osnovna škola Ludbreg objavljuje sljedeću obavijest koju u nastavku možete preuzeti:
PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi
Poštovani, Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na zamjeni vanjske stolarije. Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.
Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije, Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Anita Strniščak, Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543, E-mail: anita.strniscak@vzz.hr U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda. Rok za dostavu ponuda ističe 31. srpnja 2017. godine u 10:00 sati.
Unaprijed se zahvaljujemo.
Ovlašteni predstavnici naručitelja
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Zaštita i prava djece |
• MUP-Ministarstvo unu... |
• Plavi telefon-prva l... |
• UNICEF |
• Zaštita djece na NET-u |
• Služba za socijalnu ... |
• Pravobranitelj za dj... |
programi |
Dnevni tisak i zabava |