preskoči na sadržaj
Financijski izvještaj 2017.

U prilogu su financijski izvještaji za 2017. godinu i bilješke uz izvještaj.

Financijski plan 2018.-2020. i plan nabave za 2018.

U Prilogu možete  vidjeti Financijski plan OŠ Ludbreg 2018.  do 2020. godine kao i plan nabave za  2018.godinu.

Obavijest o jednostavnoj nabavi

Varaždin, 13. listopada 2017.

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani,

Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na rekonstrukciji sportske dvorane.

Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: 

Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije,

Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Marina Ivančević,

Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543,

E-mail: marina.ivancevic@vzz.hr 

U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda.

Rok za dostavu ponuda ističe 23. listopada 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.

                                                                            Ovlašteni predstavnici naručitelja

Obavijest - provedba postupka jednostavne nabave

Sukladno članku 8. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave Osnovna škola Ludbreg objavljuje sljedeću obavijest koju u nastavku možete preuzeti:

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani, Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na zamjeni vanjske stolarije. Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije, Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Anita Strniščak, Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543, E-mail: anita.strniscak@vzz.hr U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda. Rok za dostavu ponuda ističe 31. srpnja 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.

Ovlašteni predstavnici naručitelja

Pravilnik - jednostavna nabava

U nastavku možete preuzeti Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave za OŠ Ludbreg.

Priloženi dokumenti:
Pravilnik jednostavne nabave.pdf

Financijski plan i plan nabave za 2017. godinu
Financijski izvještaj 2016.

U prilogu su bilješke uz financijski izvještaj za 2016. godinu. 

Procedura naplate prihoda u OŠ Ludbreg

U nastavku možete pogledati Proceduru naplate prihoda u OŠ Ludbreg.

 

Priloženi dokumenti:
Procedura naplate prihoda 2016..pdf

Financijski izvještaj

U prilogu su bilješke uz financijski izvještaj za 2015. godinu. 

Financijski plan i plan nabave 2016.

Poštovani, ovdje možete pogledati financijski plan naše škole, kao i plan nabave.

Za sva pitanja oko financija i plaćanja od početka 2015. godine možete se obratiti gđi. Maji Cafuk u računovodstvu na tel. 042/ 810-834.

Financijski plan i plan nabave

Poštovani, ovdje možete pogledati financijski plan naše škole, kao i plan nabave.

Za sva pitanja oko financija i plaćanja  možete se obratiti gđi. Maji Cafuk u računovodstvu na tel. 042/ 810-834.

Fiskalna odgovornost

Temeljem članka 27. Pravilnika o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (“Narodne novine” broj 3/2015), objavljuje se Financijski izvještaj  za 2014. godinu

U prilogu su financijski izvještaji škole za 2014. godinu.

Priloženi dokumenti:
Financijski izvjestaj-2014..zip

Financijski plan
Izjava o nepostojanju sukoba interesa

Temeljem članka 13. stavak 9. Zakona o javnoj nabavi (N.N. br. 90/11.) objavljujemo da ravnateljica Osnovne škole Ludbreg i s njom povezane osobe u smislu članka 13. stavak 4. Zakona o javnoj nabavi (bračni drug ili izvanbračni drug, srodnici po krvi u uspravnoj lozi, braća i sestre te posvojitelj, odnosno posvojenik) nisu u sukobu interesa sukladno članku 13. Zakona o javnoj nabavi te stoga nema gospodarskih subjekata s kojima Osnovna škola Ludbreg, kao javni naručitelj, ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi.

KONTAKT


LOGO ŠKOLE


OKVIRNI VREMENIK PISANIH PROVJERA

Raspored zvona

 


Raspored sati

 

 

Priloženi dokumenti:
raspored1.jpg
raspored1.pdf


Žurni poziv 112

         


Projekt e - Škole

Kutak za učenike

Kućni red škole


Oglasna ploča

Forum

Korisni linkovi

CERT
Računalna sigurnost
21.02.2018. 14:48
HGK predstavlja Vodič ICC-a za informacijsku sigurnost u poslovanju
Hrvatska gospodarska komora i Međunarodna trgovačka komora Hrvatska (ICC Hrvatska) u suradnji s nacionalnim partnerima predstavit će Vodič ICC-a za informacijsku sigurnost u poslovanju. Događanje će se održati 5. ožujka 2018. godine u prostorijama Hrvatske gospodarske komore (Rooseveltov trg 2). Na panel raspravi koja se održava u sklopu događanja sudjelovat će, između ostalih, i pomoćnik ravnatelja za Nacionalni CERT Tomislav Štivojević. Tema panel rasprave bit će ,,Izazovi informacijske sigurnosti iz prakse poslovanja hrvatskih poduzeća", a cijeli preliminarni program možete pronaći  ovdje . Vodič koji će biti predstavljen na pristupačan način pojašnjava osnove informacijske sigurnosti u poslovanju, upozorava na sigurnosne ugroze i rizike poslovanja na Internetu te nudi praktična rješenja za učinkovitije upravljanje rizikom. Navodi načela i postupke koji će pomoći u postizanju bolje informacijske sigurnosti, a upitnik za samoprocjenu pružit će uvid u stanje informacijske sigurnosti vašeg poduzeća. Vodič je namijenjen poduzećima svih veličina i iz svih sektora gospodarstva, vlasnicima poduzeća, menadžmentu i zaposlenicima te nije ograničen samo na IT službe. Istaknuti stručnjaci iz javnog i privatnog sektora predstavit će Vodič kao neprocjenjiv alat i pomoć tvrtkama te govoriti o izazovima s kojima se hrvatsko gospodarstvo suočava u području informacijske sigurnosti i usklađenosti s propisima. Više informacija o događanju, kao i obrazac za prijavu možete pronaći ovdje . 21.02.2018 hgk.hr


Hrvački klub LUDBREG

Net-sigurnost
Lista linkova je prazna




preskoči na navigaciju