preskoči na sadržaj
 

                  H5P i Pixabay

H5P je besplatna stranica na kojoj se mogu raditi zabavne igrice kao naprimjer memory. Svoju vlastitu igru možete izraditi na sljedećoj poveznici: http://h5p.org

Na dodatnoj nastavi iz informatike učenici su s učiteljicom Kristinom Štrlek izradili memory koji možete pogledati i odigrati na poveznici:  http://os-ludbreg.skole.hr/kutak_za_ucenike/radovi_u_enika_dodatne_nastave_informatike/igre_

Osim izrade igra, učenici su istražili stranicu na kojoj možete preuzeti slike i fotografije bez da brinete o autorskim pravima.

Link: pixabay.com

Obje stranice su na engleskom jeziku.

Olivera Rak, 6.b


Izlet u Vukovar

Kao što znate Vukovar je grad i najveća hrvatska riječna luka na Dunavu, u hrvatskom dijelu Srijema. On je i upravno, obrazovno, gospodarsko i kulturno središte Vukovarsko-srijemske županije. I ove školske godine naši osmi razredi zaputili su se u taj zanimljivi grad 12. i 13. prosinca 2017. Saznali smo kako im je bilo te kako su provodili vrijeme.

PRVI DAN

Prvi dan osmi razredi OŠ Ludbreg zaputili su se u Vukovar u četiri sata ujutro. Putovanje je bilo odlično - pjevalo se, sviralo, zezalo i jako puno družilo. U pratnji su bili razrednici osmih razreda te dva pratitelja. Nakon tog dugog, nezaboravnog putovanja, osmaši su se ipak umorili. Kad su stigli u Vukovar, otišli su po brze pakete s hranom. Nakon toga, čekala su ih dva  zanimljiva predavanja. Na prvom predavanju saznali su kako je Vukovar građen, obnovljen i uljepšan od Domovinskoga rata do danas. Nakon predavanja otišli su u razgredavanje Muzeja Vučedola i Muzeja povijesti Vukovara. Poslije muzeja otišli su na ručak te se spremili na put u svoje spavaće sobe gdje su imali kratki odmor. Nakon male stanke zaputili su se prema disku gdje se plesalo i pjevalo. Nakon dobre zabave, tko ne bi bio umoran? Tako je, sada je konačno slijedio spavanac.

DRUGI DAN

Kada je svanulo sunce, učenici su znali da slijedi izuzetno dobar dan. Nakon doručka pošli su u razgledavanje raznih predmeta: pušaka, oklopnjaka, tenkova te raznih minobacača, aviona, mina, transportera i raznih drugih sredstava i predmeta iz rata. Slijedio je veliki put za Ovčaru, veliku grobnicu gdje je mnogo ljudi dalo svoje živote  za Hrvatsku. Poslije lijepog razgledavanja naši osmaši zaputili su se doma. Opet su se vratili veselju u lijepim busevima što je značilo da je njihov zanimljiv izlet završio i da su morali krenuti natrag u Ludbreg.

 

Andrija Havaić, 8.a


Inovativna nastava uz alat Plickers

 

17. i 20. 11. 2017. na nastavi Hrvatskog jezika, učenici 6.a i 6.b razreda ponovili su gradivo o zamjenicama uz pomoć aplikacije Plickers. Taj je alat namijenjen inovativnoj provjeri znanja u razredu. Možete napraviti kratku provjeru znanja, ankete ili istraživanjima s automatskim prikupljanjem i analizom dobivenih rezultata.

Alat je besplatan i dostupan svima! Potrebno je registrirati se na stranicu plickers.com te unijeti podatke o razredu kojem predajete. Svakom učeniku dodijelite jedinstvenu karticu tako da je onemogućeno prepisivanje. Svojim izgledom podsjećaju na QR kodove. Kod kuće pripremite zadana pitanja, isprintate kartice koje vam vrijede za sve razrede i spremni ste za kviz.

Ono što vam je potrebno na satu jest računalo, projektor i aplikacija koju ćete prije skinuti na vaš mobitel. Pitanja koja ste sastavili automatski su učitana na mobitel. Morate se ulogirati na internetsku stranicu gdje ćete odabrati Live View kako bi se učenicima projicirala pitanja na projektoru. Vaš je zadatak očitati njihove kartice koje će oni okrenuti prema vama u zadanom smjeru. Kartice se okreću ovisno o točnom odgovoru (a, b, c, d).

Učitelj odmah kod očitavanja dobije povratnu informaciju o točnom ili netočnom odgovoru, a učenicima se to isto može prikazati nakon što svi odgovore. Svi su odgovori pohranjeni u mobitel i služe kao odlična informacija o usvojenom gradivu ili samo određenom pitanju jer osim što vidite učenički ukupni rezultat za cijeli kviz, možete vidjeti i postotak riješenosti određenog pitanja u cijelom razredu.

Učenicima je ovakva vrsta provjere bila iznimno zanimljiva, a usput su kroz igru ponovili i uvježbali određenu nastavnu cjelinu. Preporučujem svakom učitelju da uključi ovaj alat u svoju nastavu jer je vrlo jednostavan za korištenje i ne zahtijeva puno utrošenog vremena, a učenici su dodatno motivirani za usvajanje gradiva. U slučaju da vaša učionica nije opremljena računalom i projektorom, svejedno možete uz pomoć svog mobitela prikupiti podatke koje ćete kasnije podijeliti s učenicima, zato ovu vrstu tehnologije možete koristiti neovisno o opremljenosti učionice.

 

 

Maja Mlakar, učiteljica hrvatskog jezika


 

ZABAVNI KUTAK

Uhvatio Mujo medvjeda u lovu kad naiđe Haso, te pita ga:
Haso: Kako si ga uhvatio bolan?
Mujo: Lako, pucao sam sto puta!
Haso: I koliko si ga puta pogodio?
Mujo: Nijednom, umro je od smijeha!

*

Perica se upisao na trening u plivanju.
Prvi dan treninga kaže Perica treneru:
- Možete me ispisati iz treninga?
Upita trener:
- Zašto?
Odgovori Perica: 
- Pa nisam vise žedan.

*

Uđe Perica u autobus i pita ga vozač : 
- Koliko imaš godina? 
- Sedam
- Kada bude došao kondukter, reci da imaš šest. 
- Zašto?
- Pustit će te besplatno 
Dolazi kondukter i pita ga :
- Koliko imaš godina ?
- Šest!
- A kad puniš sedam?
- Čim izađem iz autobusa.

*

Zaglavile se plavuša i crnka u liftu..
Plavuša: UPOMOĆ, UPOMOĆ.....!
Crnka: Bolje da vičemo zajedno.
Plavuša: ZAJEDNO, ZAJEDNO...!

Šale odabrao: Andrija Havaić, 8.a


 

Sportske igre - graničar          

5. razredi

Dana 22.9.2017. u velikoj sportskoj dvorani u Ludbregu graničar su igrali 5. razredi. Prvi su igrali 5.a i 5.c. Pobijedio je 5.c te ušao u finale. S druge strane igrali su 5.b i 5.d. Igrali su dugo; no na kraju je pobijedio 5.b te tako ušao u finale. Pobijedili su 2:0. U finalu su igrali 5.c i 5.b. Pobijedio je 5.c 2:1 te tako osvojio 1. mjesto.

Finalni poredak:

1. mjesto 5.c, 2. mjesto 5.b, 3. mjesto 5.a, 4. mjesto 5.d.

6.razredi

Dana 29.9.2017. u velikoj sportskoj dvorani u Ludbregu igrali su 6. razredi. Prvi su igrali 6.a i 6.b, pobijedio je 6.a te ušao u finale. S druge strane igrali su 6.d i 6.c razred. Pobijedio je 6.d te ušao u finale i igrao sa 6.a. Nakon nekog vremena igre pobijedio je 6.d te osvojio 1. mjesto. Sa druge strane igrali su 6.c i 6.b. Prvu utakmicu dobili su c razred, zatim b razred, a na kraju 6.c razred.

Finalni poredak:

1. mjesto 6.d, 2. mjesto 6.a, 3.mjesto 6.c te 4.mjesto 6.b

7.razredi

Dana 6.10.2017. u velikoj sportskoj dvorani u Ludbregu graničar su igrali 7. razredi. Igrali su samo 7.a i 7.b razred jer su 7.c i 7.d bili izbačeni. Pobijedio je 7.a te osvojio 1. mjesto. Finalni poredak:

1.mjesto 7.a, 2. mjesto 7.b

8.razredi

Dana 13.10.2017. u velikoj sportskoj dvorani u Ludbregu graničar su igrali 8.razredi. Prvo su igrali 8.a i 8.c razred; pobijedio je 8.a. Nakon njih igrali su 8.b i 8.d razred; pobijedio je 8.b te ušao u finale. Igrali su 8.a i 8.b te je pobijedio 8.a razred. Poslije su igrali 8.d i 8.c; pobijedio je 8.d razred i za dlaku odnio 3. mjesto.

Finalni poredak:

1. mjesto 8.a, 2.mjesto 8.b, 3. mjesto 8.d i 4. mjesto 8.c   

Olivera Rak i Dora Vidaković, 6. b


 

       Pazi da ne ideš malen ispod zvijezda

     Svatko od nas ima svoju svrhu. Bilo to pomagati drugima, biti uspješan u odabranom poslu ili pak nešto treće. Svi smo mi kao mali sanjali da postanemo astronauti, doktori, glumci, pjevači, ali kako smo odrastali polako smo shvaćali da to nije baš tako jednostavno i da to nije realnost.

     Godine prolaze i shvaćam da trebam uživati sad još dok mogu, jer ću u daljnjem životu imati toliko obveza da više neću imati toliko slobodnog vremena. Moji su roditelji uspješni ljudi i pravi su uzor. Kad sam bila mala, uvijek sam s djedom igrala igru ,,Škola i učiteljica Sara“. Otkad znam za sebe, govorim da ću biti profesorica kao moja mama, da ću uspjeti u onome što započnem i što odaberem kao svoje zanimanje. Iskreno, ne znam želim li  i dalje biti profesorica, ali znam da ću biti sretna i uspješna čime god se odlučim baviti u životu. Svaki si dan govorim da ću u životu biti poštena, uspješna žena koja ima svoje ciljeve i koja ne odustaje ni od čega. Uvijek želim više, ne zadovoljavam se nekim malim postignućem. Bit će nekad teško, doći će vrijeme kad neće sve ići  u onom smjeru prema kojemu bih ja htjela, ali sve se događa s razlogom i mislim da u takvim teškim situacijama samo treba ostati fokusiran. Ne smijemo sumnjati u sebe i trebamo razmišljati kako ćemo se dobro osjećati kad ostvarimo svoj cilj. Uvijek trebamo biti motivirani i izazivati samog sebe. Ništa vam se neće dogoditi samo od sebe, morate puno raditi, ali sve će se isplatiti. Neki imaju svoje ciljeve, ne žele se isticati i ne vidim ništa loše u tome, ali ako ste već na ovom svijetu, živite život i nemojte ga uzalud potrošiti na pogrešne stvari i pogrešne ljude. Maknite sve ljude iz vašeg života koji vas udaljavaju od vaših ciljeva i želja. Naučila sam to na teži način, ali drago mi je da nije bilo prekasno kad sam to shvatila.

    Svi mi jednako vrijedimo, nitko nije veća „zvijezda“, ali jednostavno neki ljudi su stvoreni da busu uspješniji, sretniji i zadovoljniji sobom. Samo pouzdanje je velika moć ljudi i ne shvaćajte ga olako. Ako imate dovoljno samopouzdanja i samopoštovanja, možete sve. Budite vi, uvijek težite višem i pazite da ne idete maleni ispod zvijezda.

             

Sara Pepelko, 8.b


Legenda rock glazbe: James Marshall Hendrix poznatiji kao Jimi Hendrix

                 

 „Hendrix bez gitare nije Hendrix“

Još prije osnovne škole mladi umjetnik odsvirao je svoje prve akorde. Gitara je bila za dešnjaka, a kako je Jimi bio ljevak prilagodio ju je sebi tj. okrenuo je žice. Sa 16. g. u srednjoj školi osniva svoj prvi sastav. Mnogo je vremena provodio svirajući tako da su se stopili jedno s drugim. Zbog obaveze 1961. godine kreće u vojsku, a nakon nje nastavlja svoju karijeru.

Najviše je svirao kao pratnja poznatim glazbenicima toga vremena (Sam Cooke, Ike & Tina Turner, B.B. King, Wilson Picketta ...). Nakon napornih turneja zaustavlja se u New Yorku i svira u Cafe Wha gdje se upoznaje s Chas Chandlerom, bas-gitaristom grupe The Animals i tu počinje njegov pravi glazbeni početak, a kasnije osniva trio (Mitch Mitchell kao bubnjar i Noel Redding na bas-gitari).

Iako je njegova karijera bila kratka, danas ga pamtimo kao legendu rocka!      

Nina Gerić, 8.b

 


5 savjeta za bolje učenje

 

1. Za bolje učenje vaše radno okruženje mora biti organizirano prema vašim navikama. To mora biti mjesto na kojem će biti tišina i nećete imati smetnju ostalih ukućana. Najbolje je da svoje radno mjesto nikad ne mijenjate. Svoj mobitel nije loše isključiti kako vam ne bi odvraćao pažnju.​

2. Prije svakog učenja napravite „to do list“. Pomoću te liste moći ćete organizirati svoje vrijeme te tako bolje zapamtiti sadržaj koji trebate naučiti. Razdijelite gradivo na manje cjeline i radite svoje bilješke.

3. Za vrijeme učenja bitno je da gradivo razumijete i povezujete ga s onim što ste prethodno naučili. Nemojte učiti gradivo napamet jer ćete tako „naštrebano“ gradivo zaboraviti kad-tad. Važne dijelove teksta podcrtajte markerom

4. Kad naučite određeno gradivo nemojte se zamarati količinom gradiva koja vam je ostala za naučiti, nego se veselite, nagradite se i „proslavite“. Ako se na dan učenja ne osjećate dobro, uzmite pauzu ili činite nešto što volite npr. nazovite prijatelja/cu ili otiđite u šetnju...

5. Kad učite ne brzajte s gradivom već poslije svakog sata ponovite gradivo koje ste taj dan radili. Ne odustajte od učenja ako naiđete na gradivo koje ne razumijete i ne prekidajte svoje učenje zbog zabave ili drugih poslova.

Hana Bilić i Patricija Jadanić 8.b

KONTAKT


LOGO ŠKOLE


 


 


OKVIRNI VREMENIK PISANIH PROVJERA

Raspored zvona

 


Raspored sati

 

 

Priloženi dokumenti:
raspored1.jpg
raspored1.pdf


Žurni poziv 112

         


EU


Projekt e - Škole

Kutak za učenike

Kućni red škole


Oglasna ploča

Forum

Korisni linkovi

CERT
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Net-sigurnost
Lista linkova je prazna




preskoči na navigaciju