preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Grad Ludbreg

Varaždinska županija

Financijski plan 2020.-2022. i plan nabave za 2020.
Financijski izvještaj 2019.

U prilogu su financijski izvještaj i bilješke za 2019. godinu.

Izjava o nepostojanju sukoba interesa
Financijski plan 2019.-2021. i plan nabave za 2019.

U Prilogu možete  vidjeti Financijski plan OŠ Ludbreg za 2019.  do 2021. godine.

Procedure, odluke i pravilnici u OŠ Ludbreg
Financijski izvještaj 2018.
Financijski izvještaj 2017.

U prilogu su financijski izvještaji za 2017. godinu i bilješke uz izvještaj.

Financijski plan 2018.-2020. i plan nabave za 2018.

U Prilogu možete  vidjeti Financijski plan OŠ Ludbreg 2018.  do 2020. godine kao i plan nabave za  2018.godinu.

Obavijest o jednostavnoj nabavi

Varaždin, 13. listopada 2017.

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani,

Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na rekonstrukciji sportske dvorane.

Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: 

Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije,

Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Marina Ivančević,

Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543,

E-mail: marina.ivancevic@vzz.hr 

U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda.

Rok za dostavu ponuda ističe 23. listopada 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.

                                                                            Ovlašteni predstavnici naručitelja

Pravilnik - jednostavna nabava

U nastavku možete preuzeti Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave za OŠ Ludbreg.

Obavijest - provedba postupka jednostavne nabave

Sukladno članku 8. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave Osnovna škola Ludbreg objavljuje sljedeću obavijest koju u nastavku možete preuzeti:

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani, Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na zamjeni vanjske stolarije. Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije, Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Anita Strniščak, Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543, E-mail: anita.strniscak@vzz.hr U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda. Rok za dostavu ponuda ističe 31. srpnja 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.

Ovlašteni predstavnici naručitelja

Financijski plan i plan nabave za 2017. godinu
Financijski izvještaj 2016.

U prilogu su bilješke uz financijski izvještaj za 2016. godinu. 

Financijski izvještaj

U prilogu su bilješke uz financijski izvještaj za 2015. godinu. 

Financijski plan i plan nabave 2016.

Poštovani, ovdje možete pogledati financijski plan naše škole, kao i plan nabave.

Za sva pitanja oko financija i plaćanja od početka 2015. godine možete se obratiti gđi. Maji Cafuk u računovodstvu na tel. 042/ 810-834.

Financijski plan i plan nabave

Poštovani, ovdje možete pogledati financijski plan naše škole, kao i plan nabave.

Za sva pitanja oko financija i plaćanja  možete se obratiti gđi. Maji Cafuk u računovodstvu na tel. 042/ 810-834.

Fiskalna odgovornost

Temeljem članka 27. Pravilnika o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu (“Narodne novine” broj 3/2015), objavljuje se Financijski izvještaj  za 2014. godinu

U prilogu su financijski izvještaji škole za 2014. godinu.

Priloženi dokumenti:
Financijski izvjestaj-2014..zip

Financijski plan
LOGO ŠKOLE


Trajanje satova


KONTAKT


Termini -informacije

Termini podrazumijevaju javljanje učitelja - odgovaranje na mailove roditelja.

Za sada će se radi epidemioloških mjera individualni razgovori održavati online.

Nadamo se da ćemo s vremenom moći održavati informativne razgovore uživo.

U prilogu je termin i službeni mail učitelja- termin u kojem roditelji mogu očekivati odgovor i povratnu informaciju od učitelja.

 

Priloženi dokumenti:
UCITELJI INDIVIDUALNI 20 21.docx


Upisi u SREDNJU


PROJEKT LORA

LORA - laboratorij održivog razvoja

Pogledajte ovdje kakvi projekti se odvijaju u našoj školi.

http://lora.bioteka.hr/os-ludbreg-senzorni-park-i-djecji-hrvatsko-romski-rjecnik/


Kalendar
« Prosinac 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


 


Projekti prehrane

Raspored zvona

TRAJANJE SATOVA - DVIJE SMJENE

UJUTRO:

1. sat 7:45 - 8:30

2. sat 8:35 - 9:20

3. sat 9:35 - 10:20

4. sat 10:25 - 11:10

5. sat 11:15 - 12:00

 

POPODNE:

1. sat 12:50 - 13:30

2. sat 13:35 - 14:15

3. sat 14:20 - 15:00

4. sat 15:10 - 15:50

5. sat 15:55 - 16:35

6. sat 16:40 - 17:20

7. sat 17:25 - 18:05

 


Raspored sati

 

 

 


Žurni poziv 112

         


EU


Projekt e - Škole

Kutak za učenike
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Kućni red škole


Oglasna ploča

Forum

Korisni linkovi

CERT
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Net-sigurnost
Lista linkova je prazna




preskoči na navigaciju