preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Grad Ludbreg

Varaždinska županija

FINANCIJSKI IZVJEŠTAJI
FINANCIJSKI PLANOVI I PLANOVI NABAVE
Financijski plan 2020.-2022. i plan nabave za 2020.
Financijski plan 2019.-2021. i plan nabave za 2019.

U Prilogu možete  vidjeti Financijski plan OŠ Ludbreg za 2019.  do 2021. godine.

 

Financijski plan 2018.-2020. i plan nabave za 2018.

U Prilogu možete  vidjeti Financijski plan OŠ Ludbreg 2018.  do 2020. godine kao i plan nabave za  2018.godinu.

Financijski plan 2017.-2019. i plan nabave za 2017. godinu
Financijski plan 2016.-2018. i plan nabave 2016.

Poštovani, ovdje možete pogledati financijski plan naše škole, kao i plan nabave.

Za sva pitanja oko financija i plaćanja od početka 2015. godine možete se obratiti gđi. Maji Cafuk u računovodstvu na tel. 042/ 810-834.

Financijski plan 2015.-2017. i plan nabave 2015.

Poštovani, ovdje možete pogledati financijski plan naše škole, kao i plan nabave.

Za sva pitanja oko financija i plaćanja  možete se obratiti gđi. Maji Cafuk u računovodstvu na tel. 042/ 810-834.

Popis subjekata - sukob interesa
Registar ugovora
Procedure, odluke i pravilnici u OŠ Ludbreg
Obavijest o jednostavnoj nabavi

Varaždin, 13. listopada 2017.

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani,

Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na rekonstrukciji sportske dvorane.

Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: 

Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije,

Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Marina Ivančević,

Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543,

E-mail: marina.ivancevic@vzz.hr 

U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda.

Rok za dostavu ponuda ističe 23. listopada 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.

                                                                            Ovlašteni predstavnici naručitelja

Pravilnik - jednostavna nabava

U nastavku možete preuzeti Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave za OŠ Ludbreg.

Obavijest - provedba postupka jednostavne nabave

Sukladno članku 8. Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave Osnovna škola Ludbreg objavljuje sljedeću obavijest koju u nastavku možete preuzeti:

PREDMET: Obavijest o jednostavnoj nabavi

Poštovani, Osnovna škola Ludbreg, A. Kačića Miošića 17, 42 230 Ludbreg, OIB: 82884083985 u postupku je jednostavne nabave radova na zamjeni vanjske stolarije. Detaljan opis predmeta nabave, kriterij za odabir ponuda, način na koji se podnosi ponuda, krajnji rok za dostavu ponuda, kao i svi ostali važni podaci navedeni su u Pozivu na dostavu ponuda.

Ukoliko želite sudjelovati u postupku jednostavne nabave molimo vas da pisani Zahtjev za dostavu Poziva dostavite na slijedeću adresu: Upravni odjel za gospodarstvo, financije i europske poslove Varaždinske županije, Franjevački trg 7, 42 000 Varaždin, Anita Strniščak, Broj telefona: 042/ 390 565, broj telefaksa: 042/ 390 543, E-mail: anita.strniscak@vzz.hr U Zahtjevu navedite način dostave (poštom, e-poštom, faksom,…) i točnu adresu na koju će vam se dostaviti Poziv na dostavu ponuda. Rok za dostavu ponuda ističe 31. srpnja 2017. godine u 10:00 sati.

Unaprijed se zahvaljujemo.

Ovlašteni predstavnici naručitelja

Financijski plan
KONTAKT


LOGO ŠKOLE


Glazbeni odjel

  


CENTAR IZVRSNOSTI

 

Drage učenice i učenici, poštovani roditelji,

Na početku nove školske i nastavne godine sa svojim radom počinju i Centri izvrsnosti. U cilju informiranja o programima i radionicama koji se izvode u Centrima izvrsnosti, pripremljena je brošura s najvažnijim informacijama .U školskoj godini 2024./2025. upisi učenika u Centre izvrsnosti Varaždinske županije odvijat će se elektronički, putem prijavnog obrasca kojeg možete pronaći u brošuri u privitku ili na mrežnoj stranici Centra izvrsnosti. Online prijave za Centre izvrsnosti traju od 10. do 20. rujna 2024. godine, a link na obrazac će od 10. rujna biti dostupan i na mrežnim stranicama: www.civz.hr.
Testiranja učenika provodit će se u razdoblju od 28. rujna do 5. listopada 2024. godine, a o točnom mjestu i vremenu testiranja prijavljeni učenici primit će obavijest od voditelja Centra.
Početak rada u Centrima izvrsnosti je 12. listopada 2024. godine.
Također, i ove godine održat će se Dan otvorenih vrata Centara izvrsnosti Varaždinske županije – to 14. rujna 2024. godine u vremenu od 9:00 do 12:00 sati. Popis svih centara i njihovih sjedišta naveden je u priloženoj brošuri.


Upisi u SREDNJU

 

 

 


Termini -informacije

Termini individualnih razgovora učitelja s roditeljima su u tabeli u privitku.


Trajanje satova


Užina za sve

PROJEKT LORI

Projekt „Regionalni znanstveni centar za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području“, - LORI


PROJEKT LORA

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


 

 


Užina za sve

Priloženi dokumenti:
Sazetak projekta Uzina za sve 1.pdf


Projekti prehrane

Užina za sve III.

Užina za sve 4.

Raspored sati

 

 

 


Žurni poziv 112

         


EU


Projekt e - Škole

Kućni red škole


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju